2013. július 2., kedd

2. nap

Én fél 12-kor vettem rá magam, hogy felkeljek, Csilla már 9 óta fent volt. Én is felébredtem többször, de mindig vissza tudtam aludni. A teraszos reggeliből nem lett semmi sajnos, mert szomorú idő fogadott minket. Be volt borulva, és hamarosan elkezdett ömleni az eső. Negyed 3 felé azonban úgy határoztunk, hogy a nyakunkba vesszük a várost, és megnézzük, hogy nyitva van-e valami nagy supermercato. Persze minden zárva volt, és közben újra eleredt az eső. Aztán úgy 4 felé végre kisütött a nap, és ennek örömére beültünk egy gelateriába. Csilla egy rumba áztatott sütit evett, én pedig fagyit: nocciola (mogyoró), fragola (eper), limone (citrom). Ezután a város bevásárlóutcájában corsostunk, és persze beújítottunk két rövidnadrágot. Mind a kettő ugyanolyan, szóval egyen rövidnadrágunk lett. Ezután élveztük az erkélyen a napsütést, majd 7 óra után elhatároztunk, hogy az első igazi esténken beülünk valahova vacsorázni. Végül nem kerítettünk neki nagy feneket, mert végül egy pizzeriában kötöttünk ki, ahol nagy meglepetésre pizzát ettünk. Én kék sajtos, vörös salátás, valamint húsos, paradicsomos pizzát sok sajttal, Csilla pedig bacon-ös, sajtos, valamint mozzarella rukkolás pizzát evett. Utána még egy darabig jártuk az üzleteket, és egy fülbevalós boltban már előre kinéztük, hogy milyen fülbevalókat fogunk venni a következő hetekben. Remélem, hogy majd látjátok rajtunk a csodás darabokat!
Azok a csodálatos olasz pizzák!

Csilla-féle süti

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése